poniedziałek, 5 października 2015

Tydzień w zdjęciach po raz pierwszy! (1)

Hej!

Mam nadzieję, że taka forma postu raz w tygodniu przypadnie Wam do gustu :) Zresztą sama uwielbiam ją oglądać u innych dziewczyn. Dziś post pojawił się wyjątkowo w poniedziałek, ale zazwyczaj będzie pojawiać się w niedziele :)

Zapraszam na mój tydzień w telefonie! :D

1. Pierwsze zakupy "lakierowe" na promocji w Rossmannie + trochę nowości z ulubionej drogerii Maczek :)

2. W chwilach luzu i całkowitego odstresowania, czyli całkiem nowe i własnoręcznie zrobione neonowe bransoletki:) Idealne na wiosnę i lato!

3. Czas napisać kilka zaległych recenzji :) Niestety nie wszystkie będą pochlebne :/

4. Czas na pranko! Ulubione pędzle z Hakuro wymagają codziennej higieny osobistej :P

5. Testowanie podkładu z Hean :) Byłby idealny, ale troszkę za mocno rozświetlający dla mnie :(

6. Podejście kolejne do promocji w Rossmannie :) Nie mogłam sobie odmówić!

7. Już trochę próbek tego kremu z Mixy zużyłam, z pewnością wybiorę się po pełnowymiarowe opakowanie.

8. Drugie śniadanko :) Niezdrowe, ale lepsze to niż siedzieć na głodniaka :P

9. Czas chyba na denko co?! :)

10 Gościmy się :D

11. Moje pierwsze i z pewnością nieostatnie woski z Yankee :D Sicilian Lemon i Summer Scoop. Uwielbiam !!!

12. Ostatnio coś mnie wzięło na żółć :D Więc i akcent kobiecy musi być w tym kolorze tej wiosny :)

Mam nadzieję, że mój pierwszy post tego typu spodobał Wam się i dajcie znać czy chcecie więcej czy dać sobie z tym spokój :P

Pozdrawiam Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz