poniedziałek, 5 października 2015

Włosy po sierpniu czyli wrześniowa aktualizacja.

 

Na dzień dzisiejszy moje włosy prezentują się jak wyżej. Były myte dzień wcześniej i w 100% wyschły same. Niestety nie było wczoraj koło mnie mojego stałego fotografa włosowego, dlatego zdjęcia są jakie są ale są :]

 Znacząco podrosły. Nie mają jednolitego koloru. Od noszenia ciasnego wysokiego kucyka na co dzień i koczka po domu i na noc nabawiłam się odciśnięć które są praktycznie domowymi metodami nie do wyprostowania ;/ 

 Ostatnimi czasy są wyjątkowo miękkie ale szybko się plączą. Wypadanie po farbowaniu ograniczyło się.

________________________________________________

Na początek kosmetyki zużyte. Od lewej:

Keratinmix spray prostujący włosy Marion  - używałam go ze suszarką. Stosowałam przy każdym suszeniu od czerwca. Sprawował się dobrze, bardzo przyjemnie pachnie, dobrze się rozpylał, nie obciążał moich włosów. Argan oil szampon z olejkiem argonowym  Joanna - mam mieszane uczucia, spodziewałam się czegoś więcej po nim. Jeśli ktoś rozważa jego zakup myślę że w tej cenie warto spróbować. Na pewno włosom nie zaszkodzi co najwyżej nic nie zadziała. Naturia szampon z pokrzywą i zieloną herbatą - użyłam go tylko raz w sierpniu. W mojej opinii każdy szampon z tek serii jest dobry do tego bardzo korzystna cena.Nivea long repair odżywka odbudowująca - i tu ostatnia porcję produktu przechomikowałam na sierpień. Nie licząc tego to miałam od niej małą przerwę. Odzywka ta jest bardzo dobra. Efekt wygładzenia gwarantowany po pierwszym użyciu. Jeśli chodzi o ten produkt możecie wierzyć opisowi z opakowania ;) Polecam serdecznie.Maska L'oreal  Elseve color vive - Zacznę do tego co nie jest istotne w działaniu masek - zapach - piękny. Maska ma konsystencje budyniu przed zastygnięciem. Fajnie działała w połączeniu ze skrobią. Włosy są po niej lejące, łatwiej się rozczesują. Mimo wszystko nie wrócę do niej zbyt szybko ponieważ mam wiele innych masek na oku.

________________________________________________

Szampony Farmona Herbal Care Skrzyp polny - można o nim u mnie poczytać pod tym linkiem   http://celzacelem.blogspot.com/2013/08/cel-1-wosy-zneutralizowac-swedzenie.htmlMarion maribell szampon ultra mocny fioletowy - Mam go co najmniej od zeszłego roku, stosuje doraźnie. Zawsze powtarzam że to najlepszy fioletowy szampon jaki przyszło mi używać więc często do niego wracam.

________________________________________________

maska i odżywkaZiaja masło kakaowe maska wygładzająca - maskę można stosować z i bez spłukiwania, ma bardzo śliską kremową konsystencje. Pachnie jak każdy produkt z serii tej serii czyli ładnie ;]  Wywiązuje się ze swojego zastosowania, do tego jest dość tania ale trudno dostępna. Może obciążać cienkie krótkie włosy. Odżywka Argan oil Joanna  -  i tutaj muszę niestety napisac to samo co o szamponie ...spodziewałam się cudu a tu poprostu zwykła odżywka. Nie krzywdzi moich włosów ale nie robi również uczucia wielkiego WOW.  Mogę ją polecić komuś kto nie ma większych wymagań od tego typu produktów a jednynie co liczy na odżywienie. Dużo wydajniejsza od szamponu.

________________________________________________

inneOle rzepakowy - olejowanie, zabezpieczanie końcówek i oczywiście smażenie ;)Nafta kosmetyczna - przypominałam sobie o niej po farbowaniu aby zahamować wypadanie (stosuję wcierając 15 minut przed myciem w skórę głowy)Kozieradka - stosuje po farbowaniu na wypadanie dwa razy dziennieGliss Kur Hair Repair, Serum - eliksir do włosów - zabezpieczanie końcówek co któryś dzień. Mam go już od czerwca zeszłego roku a zobaczcie ile jeszcze jest - bardzo wydajny produkt.

________________________________________________

nowośćNivea long repair odżywka odbudowująca - ostatnio kupiłam ją spontanicznie na promocji w Dayil tak jak wyżej napisałam od razu po użyciu przypomniałam sobie dlaczego nie zastanawiałam sie nad nią ani chwili ;)

________________________________________________

na koniec stylizacyjny totalny bubel od którego szaleńczo swędzi mnie głowa... Be free line lakier do włosów do nabycia w Carffurze za 4,99,-  polecam omijać go szerokim łukiem ;) Sama z rozwagą jestem zmuszona go zużyć ;\

________________________________________________

Jak widzicie moje zbiory na chwilę obecną są wyjątkowo szczupłe, muszę się rozejrzeć za dwoma szamponami, maską i odżywką. Dodatkowo coś do ochrony włosów kiedy będę suszyć je suszarką. Wypadało by również podciąć lekko włosy na jesień i doprowadzić do konkretnego koloru.

Zapraszam Was na mój FunPage https://www.facebook.com/pages/Cel-za-celem/153105761555332

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Faqja juaj e bukur, mund të jetë e dobishme për shumë njerëz. I besuar këtë link, unë shpresoj se jeni dakord, ju faleminderit.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń