poniedziałek, 5 października 2015

Włosy po sierpniu czyli wrześniowa aktualizacja.

 

Na dzień dzisiejszy moje włosy prezentują się jak wyżej. Były myte dzień wcześniej i w 100% wyschły same. Niestety nie było wczoraj koło mnie mojego stałego fotografa włosowego, dlatego zdjęcia są jakie są ale są :]

 Znacząco podrosły. Nie mają jednolitego koloru. Od noszenia ciasnego wysokiego kucyka na co dzień i koczka po domu i na noc nabawiłam się odciśnięć które są praktycznie domowymi metodami nie do wyprostowania ;/ 

 Ostatnimi czasy są wyjątkowo miękkie ale szybko się plączą. Wypadanie po farbowaniu ograniczyło się.

________________________________________________

Na początek kosmetyki zużyte. Od lewej:

Keratinmix spray prostujący włosy Marion  - używałam go ze suszarką. Stosowałam przy każdym suszeniu od czerwca. Sprawował się dobrze, bardzo przyjemnie pachnie, dobrze się rozpylał, nie obciążał moich włosów. Argan oil szampon z olejkiem argonowym  Joanna - mam mieszane uczucia, spodziewałam się czegoś więcej po nim. Jeśli ktoś rozważa jego zakup myślę że w tej cenie warto spróbować. Na pewno włosom nie zaszkodzi co najwyżej nic nie zadziała. Naturia szampon z pokrzywą i zieloną herbatą - użyłam go tylko raz w sierpniu. W mojej opinii każdy szampon z tek serii jest dobry do tego bardzo korzystna cena.Nivea long repair odżywka odbudowująca - i tu ostatnia porcję produktu przechomikowałam na sierpień. Nie licząc tego to miałam od niej małą przerwę. Odzywka ta jest bardzo dobra. Efekt wygładzenia gwarantowany po pierwszym użyciu. Jeśli chodzi o ten produkt możecie wierzyć opisowi z opakowania ;) Polecam serdecznie.Maska L'oreal  Elseve color vive - Zacznę do tego co nie jest istotne w działaniu masek - zapach - piękny. Maska ma konsystencje budyniu przed zastygnięciem. Fajnie działała w połączeniu ze skrobią. Włosy są po niej lejące, łatwiej się rozczesują. Mimo wszystko nie wrócę do niej zbyt szybko ponieważ mam wiele innych masek na oku.

________________________________________________

Szampony Farmona Herbal Care Skrzyp polny - można o nim u mnie poczytać pod tym linkiem   http://celzacelem.blogspot.com/2013/08/cel-1-wosy-zneutralizowac-swedzenie.htmlMarion maribell szampon ultra mocny fioletowy - Mam go co najmniej od zeszłego roku, stosuje doraźnie. Zawsze powtarzam że to najlepszy fioletowy szampon jaki przyszło mi używać więc często do niego wracam.

________________________________________________

maska i odżywkaZiaja masło kakaowe maska wygładzająca - maskę można stosować z i bez spłukiwania, ma bardzo śliską kremową konsystencje. Pachnie jak każdy produkt z serii tej serii czyli ładnie ;]  Wywiązuje się ze swojego zastosowania, do tego jest dość tania ale trudno dostępna. Może obciążać cienkie krótkie włosy. Odżywka Argan oil Joanna  -  i tutaj muszę niestety napisac to samo co o szamponie ...spodziewałam się cudu a tu poprostu zwykła odżywka. Nie krzywdzi moich włosów ale nie robi również uczucia wielkiego WOW.  Mogę ją polecić komuś kto nie ma większych wymagań od tego typu produktów a jednynie co liczy na odżywienie. Dużo wydajniejsza od szamponu.

________________________________________________

inneOle rzepakowy - olejowanie, zabezpieczanie końcówek i oczywiście smażenie ;)Nafta kosmetyczna - przypominałam sobie o niej po farbowaniu aby zahamować wypadanie (stosuję wcierając 15 minut przed myciem w skórę głowy)Kozieradka - stosuje po farbowaniu na wypadanie dwa razy dziennieGliss Kur Hair Repair, Serum - eliksir do włosów - zabezpieczanie końcówek co któryś dzień. Mam go już od czerwca zeszłego roku a zobaczcie ile jeszcze jest - bardzo wydajny produkt.

________________________________________________

nowośćNivea long repair odżywka odbudowująca - ostatnio kupiłam ją spontanicznie na promocji w Dayil tak jak wyżej napisałam od razu po użyciu przypomniałam sobie dlaczego nie zastanawiałam sie nad nią ani chwili ;)

________________________________________________

na koniec stylizacyjny totalny bubel od którego szaleńczo swędzi mnie głowa... Be free line lakier do włosów do nabycia w Carffurze za 4,99,-  polecam omijać go szerokim łukiem ;) Sama z rozwagą jestem zmuszona go zużyć ;\

________________________________________________

Jak widzicie moje zbiory na chwilę obecną są wyjątkowo szczupłe, muszę się rozejrzeć za dwoma szamponami, maską i odżywką. Dodatkowo coś do ochrony włosów kiedy będę suszyć je suszarką. Wypadało by również podciąć lekko włosy na jesień i doprowadzić do konkretnego koloru.

Zapraszam Was na mój FunPage https://www.facebook.com/pages/Cel-za-celem/153105761555332

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Faqja juaj e bukur, mund të jetë e dobishme për shumë njerëz. I besuar këtë link, unë shpresoj se jeni dakord, ju faleminderit.

    Obat GERD
    Obat Herbal
    Obat Epilepsi
    Obat Herbal Lipoma
    Obat Jantung Anak Bocor

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you need free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń