poniedziałek, 5 października 2015

Ulubieńcy Marca

Witam Was Drogie blogowiczki i youtub'owiczki :) Dziś przyszedł czas na blogowych ulubieńców marca. Powiem Wam, że teraz inaczej podchodzę do takich tagów, tj. pokażę tylko te produkty, które naprawdę używałam z dużą częstotliwością. Kiedyś to pokazywałam z każdej kategorii jakiś jeden produkt i to było błędem, bo była to spora liczba produktów. Przedstawię Wam moich FAWORYTÓW, a o to oni: Kategoria pielęgnacja twarzy: Olay(demakijaż)- nie będę się już wypowiadała :) - odsyłam do notki wcześniejszej ;P Brevoxyl- maść kuracyjna, dla cery z problemami. Bardzo mi pomaga, różnicę widać po kilku zastosowaniach, polecane przez Gosię:) i ja również polecam. Olay(emulsja rozświetlająca na dzień)- dziewczyny! dziękuję! bardzo dziękuję, za polecenie mi jej. Jest znakomita, cera jest promienna, tonizuje się, podkład trzyma się znacznie dłużej i ma bardzo przyjemny zapach tak jak mój krem z Olay z dodatkiem podkładu MaxFactor :)Kategoria inna pielęgnacja:Dove(odżywka, ochrona przed wysoką temperaturą)- fenomenalna, z moją mamą używamy jej od grudnia, dokładnie od świąt, jest to nasze n-te opakowanie, piękny zapach, konsystencja bardzo sympatyczna, włosy po niej ładnie się układają, rozczesywanie jest bardzo ułatwione,a zapach na włosach utrzymuje się bardzo długo, jednym słowem ideał mojej mamy i mój .Garnier(krem do rak, nawilżająca pielęgnacja 7 dni)- świetnie nawilża dłonie, stają się one delikatne i miękkie jak pupcia niemowlaka :P i w dodatku ten zapach :) Kategoria kolorówka:Avon(róż do policzków)- delikatny, subtelny odcień różu :)Avon(kulki brązujące)- ładnie podkreślają kości policzkowe, kolor nie jest nachalny :)Avon(błyszczyk trójkolorowy, nowość :P )- ładny kolor powstaje po zmieszaniu się tych trzech odcieni, utrzymuje się nawet długo na ustach, smakuje również rewelacyjnie jak wygląda :P Zapach kuszący budyń.Tusz do rzęs, Yves Rocher (wersja mini)- mój numer jeden wśród wszystkich tuszy do rzęs obok Maybelline. Spektakularne, ale naturalne podkreślone rzęsy, pogrubione i wywinięte do góry w naturalny sposób, nie skleja rzęs, nie zmywa się szybko pod wpływem czynników zewnętrznych, dla mnie ideał. Czaję się na pełno wymiarową wersję tego produktu, ale jak na razie muszę skończyć mój znienawidziały tusz do rzęs z essence ;/.Lakier do paznokci,( Delia ONYX)- jest to lakier do frencza, bardzo ładny , subtelny kolorek :):) Buziaczki kochane, mam nadzieję, że Wam się spodobały powyższe produkty, a w komentarzach czekam na Waszych ulubieńców :)Buziole:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz